W pracy wykorzystujemy najlepsze,metody i programy nauczania które pobudzają ,ciekawość i wyobraźnię dziecka rozwijają ,olsztyn logiczne myślenie i zdolności matematyczne, wzbogacają jego słownictwo i uwrażliwiają, na sztukę,Czas zabawy wypełniają piosenki, bajki, wiersze, zagadki i gry zespołowe, gimnastyka, które każdego dnia rozwijają dziecięce ciało i umysł, zajęcia muzyczne uwrażliwiają na piękno zajęcia plastyczne wydobywają potencjał twórczy a codzienna zabawa z językiem przedszkole, angielskim od najmłodszych lat ułatwia w przyszłości naukę języków obcych a także pozwala na swobodną,olsztyn,angielską komunikację werbalną już na poziomie szkoły podstawowej Nasze dzieci kochają przedszkole i uwielbiają do niego chodzić, ponieważ doświadczają tutaj troskliwej opieki i mądrej miłościRodzice, tworząc ART SCHOOL & BRITISH pamiętaliśmy o sprawach najważniejszych,olsztyn, zapewnieniu dzieciom, możliwie największego,przedszkole, bezpieczeństwa i ,przedszkole,Olsztyn,środowiska stymulującego rozwój - ale także dbałości o to, by spędzany u nas czas wypełniała przede,przedszkole,wszystkim aktywna i twórcza zabawa.c zabaw oraz ogólnopolskim konkursie literackim „Gdań

z ART SCHOOL & BRITISH SCHOOL.. Pani Przedszkolanka prowadzi zabawy z chętnymi dziećmi. Te dzieci, które są już gotowe do , rozłąki z mamą, można zostawić na czas zajęć adaptacyjnych pod naszą opieką. Na zajęcia należy zapisać telefonicznie uzgadniając olsztyn termin i harmonogram rozpoczęcia zajęć. Możemy spotykać codziennie, lub co drugi dzień, a także raz w tygodniu. Koszt zaję, adaptacyjnych wliczony jest w cenę czesnego.przedszkolaki,zabawa,edukacja,nauka,w olsztynie,przedszkole,jaroty,nagorki,nowoczesne,oswiata,dydaktyka,pla.


szkoa_odkrywcow
mamo-toto-wole-wode Postanowiliśmy aktywnie włączyć się w kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, aby przeciwdziałać zjawisku nadwagi.
  • Świąteczny czas

Zapraszamy do galerii zdięć

Przedsięwzięcie naukowo-dydaktyczne

Szanowni Rodziceuwm

W dniach 19-20 września w ramach uczestnictwa Przedszkola Art School w przedsięwzięciach naukowo-dydaktycznych, w naszej placówce realizowany będzie fragment projektu dotyczący zdolności dzieci do rozpoznawania i przypisywania innym osobom stanów mentalnych (myśli, przekonań, pragnień, intencji itd.). Realizacja powyższego projektu będzie polegała na opowiadaniu dzieciom kilku historyjek i zadawaniu im kilkunastu pytań. Intencją badań jest opisanie etapów rozwojowych dziecięcych zdolności do odróżniania własnych przekonań, myśli, pragnień, czyli tego, co ja wiem od tego, co ktoś inny wie, myśli i jakie ma pragnienia. Wyniki obserwacji pozostają całkowicie anonimowe. Badania są częścią przygotowywanego projektu naukowego dotyczącego rozwoju i funkcjonowania dziecięcych teorii umysłu, czyli zdolności dzieci do odróżniania, identyfikowania i przypisywania innym osobom i sobie samemu stanów mentalnych, tj. pragnień, emocji, przekonań. W obecnym tygodniu przekażemy Państwu indywidualne prośby do wyrażenia zgody do uczestnictwa Państwa dziecka w obserwacji. W razie potrzeby uzyskania bliższych informacji oraz chęcią zapoznania się z badanym problemem, osoba kierująca projektem – profesor Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego oraz Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Pan Arkadiusz Gut będzie do Państwa dyspozycji w dniu 16 września od godziny 14.00 do 16.00 w budynku Przedszkola. Po przeprowadzeniu badań planujemy spotkanie z Rodzicami