W pracy wykorzystujemy najlepsze,metody i programy nauczania które pobudzają ,ciekawość i wyobraźnię dziecka rozwijają ,olsztyn logiczne myślenie i zdolności matematyczne, wzbogacają jego słownictwo i uwrażliwiają, na sztukę,Czas zabawy wypełniają piosenki, bajki, wiersze, zagadki i gry zespołowe, gimnastyka, które każdego dnia rozwijają dziecięce ciało i umysł, zajęcia muzyczne uwrażliwiają na piękno zajęcia plastyczne wydobywają potencjał twórczy a codzienna zabawa z językiem przedszkole, angielskim od najmłodszych lat ułatwia w przyszłości naukę języków obcych a także pozwala na swobodną,olsztyn,angielską komunikację werbalną już na poziomie szkoły podstawowej Nasze dzieci kochają przedszkole i uwielbiają do niego chodzić, ponieważ doświadczają tutaj troskliwej opieki i mądrej miłościRodzice, tworząc ART SCHOOL & BRITISH pamiętaliśmy o sprawach najważniejszych,olsztyn, zapewnieniu dzieciom, możliwie największego,przedszkole, bezpieczeństwa i ,przedszkole,Olsztyn,środowiska stymulującego rozwój - ale także dbałości o to, by spędzany u nas czas wypełniała przede,przedszkole,wszystkim aktywna i twórcza zabawa.c zabaw oraz ogólnopolskim konkursie literackim „Gdań

z ART SCHOOL & BRITISH SCHOOL.. Pani Przedszkolanka prowadzi zabawy z chętnymi dziećmi. Te dzieci, które są już gotowe do , rozłąki z mamą, można zostawić na czas zajęć adaptacyjnych pod naszą opieką. Na zajęcia należy zapisać telefonicznie uzgadniając olsztyn termin i harmonogram rozpoczęcia zajęć. Możemy spotykać codziennie, lub co drugi dzień, a także raz w tygodniu. Koszt zaję, adaptacyjnych wliczony jest w cenę czesnego.przedszkolaki,zabawa,edukacja,nauka,w olsztynie,przedszkole,jaroty,nagorki,nowoczesne,oswiata,dydaktyka,pla.

Metoda Ruchu Rozwijającego

Drukuj PDF

Kolejna propozycja Przedszkola Art School dla Dzieci i Ich Rodziców.

Tym razem, Przedszkole Art School  w ramach współpracy  z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną nr 3 w Olsztynie serdecznie zapraszają na warsztaty z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego bazującej na pracy Weroniki Sherborne.

(…) Wszystkie dzieci mają dwie podstawowe potrzeby:

potrzebują czuć się w swoim własnym ciele,

jak  w domu oraz umieć nawiązywać relacje.

W. Sherborne

Metoda Ruchu Rozwijającego jest propagowana na całym świecie jako jeden z ważniejszych czynników rozwoju psychomotorycznego małych dzieci. Wykorzystuje dotyk, ruch oraz wzajemne relacje fizyczne, emocjonalne i społeczne do rozszerzania:

  • świadomości własnego ciała i usprawniania ruchowego,
  • świadomości przestrzeni i działania w niej,
  • pogłębiania kontaktu z innymi ludźmi.
  • poznania własnego ciała,
  • usprawniania motoryki,
  • poczucia własnej siły, sprawności i związanych z tym możliwości ruchowych.

Dzięki metodzie Ruchu Rozwijającego dziecko:

  • zaczyna mieć zaufanie do siebie, zyskuje poczucie bezpieczeństwa, bliskości. Uczy się przeżywania satysfakcji z osiągniętego sukcesu,
  • Odkrywa własne możliwości, zaczyna akceptować samego siebie,
  • poznaje przestrzeń wokół siebie,
  • uczy się kontrolowania przestrzeni – poznaje przestrzeń, uczy się, jak jego ciało porusza się       w przestrzeni, co rodzi zaufanie do własnego ciała oraz poczucie bezpieczeństwa wobec otoczenia,
  • dzieli przestrzeń z innymi ludźmi, co jest źródłem empatii,
  • nawiązuje kontakt początkowo z jedną osobą, potem z grupą — jest to okazja podjęcia współdziałania z innymi osobami, dostarcza poczucia wspólnoty i przeżycie szczęścia.

Zajęcia odbywają się  raz w tygodniu i trwają ok. 50 min. W trakcie ćwiczeń Dziecku towarzyszy Rodzic, biorąc aktywny udział w zajęciach. Uczestników obowiązuje strój sportowy. Prowadzące: psycholog Małgorzata Chróst, pedagog Elżbieta Kasprowicz.

Zapisy u Pań Wychowawczyń lub w sekretariacie.